Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacji potrzebuje zwłaszcza klient

08 marca 2002 | Prawo | HF
źródło: Nieznane

Marketing usług prawniczych: nowy język adwokatów i radców

Informacji potrzebuje zwłaszcza klient

Nie wystarczy obecnie podać tylko nazwy kancelarii, adresu i partnerów, trzeba też informować o jej specjalizacji

FOT. BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

Dzisiaj adwokaci i radcowie prawni, jeśli chcą odnieść sukces na rynku usług prawniczych, muszą nauczyć się marketingu, jak pozyskać klienta, spełnić jego oczekiwania i zaoferować profesjonalną pomoc prawną - to konkluzja wczorajszej konferencji "Marketing usług prawniczych", która odbyła się Warszawie.

- Klienci wcale nie szukają najlepszej oferty, zwłaszcza niedrogiej, dzisiaj poszukują prawnika specjalisty, chcą od razu trafić do właściwego. Dlatego adwokaci i radcowie powinni mieć możliwość przekazania informacji, jaki profil usług prawniczych oferują. Marketingu w tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2564

Spis treści

Dobre, lepsze, najlepsze

Zamów abonament