Informacji potrzebuje zwłaszcza klient
Informacji potrzebuje zwłaszcza klient
Nie wystarczy obecnie podać tylko nazwy kancelarii, adresu i partnerów, trzeba też informować o jej specjalizacji
FOT. BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI
Dzisiaj adwokaci i radcowie prawni, jeśli chcą odnieść sukces na rynku usług prawniczych, muszą nauczyć się marketingu, jak pozyskać klienta, spełnić jego oczekiwania i zaoferować profesjonalną pomoc prawną - to konkluzja wczorajszej konferencji "Marketing usług prawniczych", która odbyła się Warszawie.
- Klienci wcale nie szukają najlepszej oferty, zwłaszcza niedrogiej, dzisiaj poszukują prawnika specjalisty, chcą od razu trafić do właściwego. Dlatego adwokaci i radcowie powinni mieć możliwość przekazania informacji, jaki profil usług prawniczych oferują. Marketingu w tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta