Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wystarczy ponarzekać

14 marca 2002 | Moje Pieniądze | AM

Arbiter bankowy Przypominamy, jak powinien być sformułowany wniosek

Nie wystarczy ponarzekać

Klienci często zgłaszają się do arbitra, zanim złożą reklamację w banku. Wiele osób nie potrafi sprecyzować żądania. Nierzadko zapominają też o wniesieniu opłaty za rozpatrzenie sprawy. Popełnienie takich błędów powoduje, że arbiter nie zajmie się rozstrzyganiem sporu z bankiem.

Arbiter bankowy działa od początku marca bieżącego roku. Zajmuje się sprawami, które wcześniej klient próbował sam wyjaśnić z bankiem bezskutecznie lub odpowiedź banku okazała się niesatysfakcjonująca.

- Problemy, z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2569

Spis treści
Zamów abonament