Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kuszenie czytelników i reklamodawców

04 kwietnia 2002 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Prasa Zmiany w "Super Expressie"

Kuszenie czytelników i reklamodawców

Wprowadzone od początku kwietnia i wsparte kampanią reklamową nowości w wyglądzie i organizacji "Super Expressu" mają dziennikowi pomóc lepiej dostosować się do zmian na rynku czytelniczym i wyrównać ubiegłoroczny spadek sprzedaży. Dzięki nowej formule "SE" chce być bardziej czytany w dużych miastach i atrakcyjniejszy dla reklamodawców.

- Z badań wynika, że aspiracje naszych czytelników w ciągu 10 lat się zmieniły, a my musimy podążać w ślad za nimi; potrzebna...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2586

Spis treści
Zamów abonament