Kuszenie czytelników i reklamodawców
Kuszenie czytelników i reklamodawców
Wprowadzone od początku kwietnia i wsparte kampanią reklamową nowości w wyglądzie i organizacji "Super Expressu" mają dziennikowi pomóc lepiej dostosować się do zmian na rynku czytelniczym i wyrównać ubiegłoroczny spadek sprzedaży. Dzięki nowej formule "SE" chce być bardziej czytany w dużych miastach i atrakcyjniejszy dla reklamodawców.
- Z badań wynika, że aspiracje naszych czytelników w ciągu 10 lat się zmieniły, a my musimy podążać w ślad za nimi; potrzebna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta