Wydatki wzrosły o 5 proc.
Wydatki wzrosły o 5 proc.
W 2001 roku wydatki na badania marketingowe wyniosły około 322 mln zł, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z szacunków Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. To najniższe tempo od początku istnienia branży w Polsce, czyli od początku lat 90.
W 2000 roku rynek zwiększył się o ponad 20 proc., a w roku 1999 o prawie 32 proc. - Naszą branżę również dotknęło spowolnienie gospodarcze, ale chyba można powiedzieć, że obroniliśmy się przed nim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta