Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cięcia zarobków i zwolnienia

08 kwietnia 2002 | Ekonomia | PA

Reklama Agencje zostały zaskoczone przez kryzys

Cięcia zarobków i zwolnienia

Kryzys dotknął również branżę reklamy. Najbardziej odczuły go agencje reklamowe. W większości z nich nastąpiły zwolnienia presonelu, w tym grupowe, i cięcia płac. W niektórych firmach zmniejszano koszty, stosując obie formy redukcji jednocześnie.

W 2001 roku wydatki na reklamę w Polsce spadły po raz pierwszy w historii, według różnych szacunków o 5 do 15 proc. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie z kilku źródeł, nie ma w Polsce liczącej się agencji reklamowej, która w ciągu ostatnich miesięcy nie zwalniałaby pracowników, nie redukowała zarobków lub nie szukała oszczędności w jakiś inny sposób.

- Są firmy, które zarówno zwalniały ludzi, jak i ograniczały zarobki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2589

Spis treści

Nauka i Technika

Zamów abonament