Cięcia zarobków i zwolnienia
Cięcia zarobków i zwolnienia
Kryzys dotknął również branżę reklamy. Najbardziej odczuły go agencje reklamowe. W większości z nich nastąpiły zwolnienia presonelu, w tym grupowe, i cięcia płac. W niektórych firmach zmniejszano koszty, stosując obie formy redukcji jednocześnie.
W 2001 roku wydatki na reklamę w Polsce spadły po raz pierwszy w historii, według różnych szacunków o 5 do 15 proc. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie z kilku źródeł, nie ma w Polsce liczącej się agencji reklamowej, która w ciągu ostatnich miesięcy nie zwalniałaby pracowników, nie redukowała zarobków lub nie szukała oszczędności w jakiś inny sposób.
- Są firmy, które zarówno zwalniały ludzi, jak i ograniczały zarobki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta