Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

O niepotrzebnej śmiałości

20 maja 2002 | Publicystyka, Opinie | RP

Spór o billboardy

O niepotrzebnej śmiałości

ROBERT PUCEK

Rada Etyki Mediów zaprotestowała niedawno przeciw niektórym plakatom na ulicach naszych miast, ze szczególnym uwzględnieniem "plansz reklamowych miesięczników "Playboy", "Machina", "Maxim". Chodzi o to, że większość towarów produkowanych we współczesnym świecie reklamowana jest przez skojarzenie z silikonową piersią, pośladkiem i bielizną, nie mówiąc już o rozchylonych w nieuzasadnionej ekstazie ustach przysłowiowej blondynki. Wskutek tego ulice naszych miast do złudzenia zaczęły przypominać już to pokoje w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2623

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament