Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka towaru jako wizerunek kraju

06 czerwca 2002 | Ekonomia | LO

Promocja Konferencja w Warszawie

Marka towaru jako wizerunek kraju

Wizerunek państwa ma znaczenie biznesowe i od tego, jak jest postrzegany on i jego mieszkańcy, zależy m.in. wielkość wymiany handlowej i zagranicznych inwestycji. Obraz Polski w świecie nie jest jednoznaczny, co wzbudza nieuzasadnione obawy, że nie jesteśmy jeszcze przygotowani np. do integracji z piętnastką. To wnioski ze wczorajszej konferencji w Warszawie pn. "Marka na miarę wspólnego rynku", zorganizowanej przez MGG Conferences i Fundacji Unia & Polska.

Centrum Badania Opinii Społecznej wykazało, że znajomość Polski w innych krajach jest niewielka, a Polak jest uważany za człowieka...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2637

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament