Marka towaru jako wizerunek kraju
Marka towaru jako wizerunek kraju
Wizerunek państwa ma znaczenie biznesowe i od tego, jak jest postrzegany on i jego mieszkańcy, zależy m.in. wielkość wymiany handlowej i zagranicznych inwestycji. Obraz Polski w świecie nie jest jednoznaczny, co wzbudza nieuzasadnione obawy, że nie jesteśmy jeszcze przygotowani np. do integracji z piętnastką. To wnioski ze wczorajszej konferencji w Warszawie pn. "Marka na miarę wspólnego rynku", zorganizowanej przez MGG Conferences i Fundacji Unia & Polska.
Centrum Badania Opinii Społecznej wykazało, że znajomość Polski w innych krajach jest niewielka, a Polak jest uważany za człowieka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta