Wszystko, co konsument wiedzieć powinien
Wszystko, co konsument wiedzieć powinien
Sprzedawca wcisnął ci bubel. Sklep nie chce przyjąć reklamacji. Zakupiony towar waży mniej, niż informuje umieszczona na nim nalepka. Specjalnie na życzenie czytelników uruchamiamy konsumenckie dyżury eksperckie. We wtorek, 25 czerwca, wątpliwości czytelników wyjaśnią: Joanna Wrona z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Małgorzata Rothert, rzecznik konsumentów w Warszawie. W środę, 26 czerwca, na pytania odpowiedzą: Joanna Dutkiewicz z Federacji Konsumentów oraz Piotr Kubis z Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.
Przez dwa dni czytelnicy mogą zadawać pytania w godz. od 9.30 do 11.30, pod warszawskim numerem: 625-61-37. Można je również przysyłać faksem: 653-00-07, lub e-mailem: renata.majewska@rp.pl