Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko, co konsument wiedzieć powinien

26 czerwca 2002 | Prawo | DP

DZISIAJ DYŻUR EKSPERTÓW

Wszystko, co konsument wiedzieć powinien

Sprzedawca wcisnął ci bubel. Sklep nie chce przyjąć reklamacji. Zakupiony towar waży mniej, niż informuje umieszczona na nim nalepka. Specjalnie na życzenie czytelników uruchamiamy konsumenckie dyżury eksperckie. Dziś, 26 czerwca, na pytania odpowiedzą: Joanna Dutkiewicz z Federacji Konsumentów oraz Piotr Kubis z Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.

Czytelnicy mogą zadawać pytania w godz. od 9.30 do 11.30, pod warszawskim numerem: 625-61-37. Można je również przysyłać faksem: 653-00-07, lub e-mailem: renata.majewska@rp.pl

Brak okładki

Wydanie: 2654

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament