Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ograniczenia sprzedaży pod własną marką

26 czerwca 2002 | Prawo | HF
źródło: Nieznane

Kontrowersje wokół ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

Ograniczenia sprzedaży pod własną marką

Trudno dostrzec coś nieuczciwego w sprzedaży np. wyprodukowanych pod własną marką butów

FOT. PIOTR KOWALCZYK

Opinia UOKiK do poprawki Senatu

Procentowe ograniczenie ilości produktów sprzedawanych pod własną marką może mieć negatywny wpływ na wymianę handlową między Polską a Unią Europejską. Będzie bowiem dotyczyć również sprzedaży produktów wyprodukowanych w Unii. Właściciel sieci sklepów, zgodnie z proponowanym brzmieniem przepisu, będzie musiał limitować wprowadzanie do sprzedaży pod swoją marką również produktów wyprodukowanych w Unii. Przepis ograniczy zatem możliwości importowania z państw Unii produktów wspólnotowych sprzedawanych pod własną marką właściciela sieci sklepów....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2654

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament