Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nudzi czy śmieszy

11 stycznia 1995 | Media, Internet | BM

Sondaż CBOS

Nudzi czy śmieszy

Reklama drażni, męczy, budzi nieufność, nudzi, zniechęca, dezinformuje bardziej niż odpręża, budzi zaufanie, ciekawi, zachęca i informuje, dowodzą badania przeprowadzone przez CBOS. Większość Polaków stwierdza, że w telewizji, radiu, prasie i na plakatach ulicznych nie powinno się reklamować papierosów i alkoholu. Ponad trzy czwarte osób (78 procent) twierdzi, że nie kieruje się reklamami dokonując zakupów.

Podobna liczba osób (około połowy) zamieszczanie reklam prezerwatyw w telewizji, radiu i prasie uznaje za niewskazane i za dopuszczalne. Największy sprzeciw (57 procent) budzi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 373

Spis treści

Moje Pieniądze

Zamów abonament