Nudzi czy śmieszy
Sondaż CBOS
Nudzi czy śmieszy
Reklama drażni, męczy, budzi nieufność, nudzi, zniechęca, dezinformuje bardziej niż odpręża, budzi zaufanie, ciekawi, zachęca i informuje, dowodzą badania przeprowadzone przez CBOS. Większość Polaków stwierdza, że w telewizji, radiu, prasie i na plakatach ulicznych nie powinno się reklamować papierosów i alkoholu. Ponad trzy czwarte osób (78 procent) twierdzi, że nie kieruje się reklamami dokonując zakupów.
Podobna liczba osób (około połowy) zamieszczanie reklam prezerwatyw w telewizji, radiu i prasie uznaje za niewskazane i za dopuszczalne. Największy sprzeciw (57 procent) budzi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta