Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko ma swój sezon

09 sierpnia 2002 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Banki Wydały do końca czerwca 100 mln zł na reklamę

Wszystko ma swój sezon

Kilka miesięcy temu reklamy banków były niemal tak popularne jak proszków do prania czy pokarmów dla zwierząt. I nic dziwnego, gdyż ich budżety reklamowe były w 2001 roku o kilkanaście procent wyższe niż teraz.

Średnio w ciągu roku instytucje branży finansowej (banki, ubezpieczenia, fundusze) wydają na reklamę siebie i swoich produktów około 500 mln zł. Wyjątkiem był rok 1999, kiedy to rozpoczynały działalność fundusze emerytalne. Wtedy wydatki na reklamę sektora finansowego przekroczyły miliard złotych. W 2001 roku same banki wydały na reklamę 238 mln zł. Wszystko wskazuje na to, że w 2002 roku ta kwota będzie o kilkanaście procent niższa.

Sami bankowcy przyznają, że wpływ na ograniczenie nakładów na reklamę ma w dużej mierze sytuacja społeczno-gospodarcza. - Zmniejszamy nakłady oraz podchodzimy do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2692

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament