Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Komercjalizacja Radiostacji

28 sierpnia 2002 | Publicystyka, Opinie | Nl
źródło: Nieznane

Wierni słuchacze rozgłośni protestują przeciw wprowadzanym w niej zmianom - Kierownictwo się broni: - Wprowadzamy zmiany, żeby przetrwać

Komercjalizacja Radiostacji

Dlaczego bordowe audi szefa Radiostacji jest pilnowane całą dobę na podziemnym parkingu, on sam jeździ samochodem użyczonym przez swoją firmę? Bo wierni słuchacze stacji, rozwścieczeni wprowadzanymi w radiu zmianami, podali na antenie numery tablicy rejestracyjnej auta, a właścicielowi zagrozili wybiciem zębów.

Wprowadzone właśnie zmiany pozornie są niewielkie - w nocy (od 1.00 do 7.00) nie ma już autorskich audycji, didżejów zastąpił komputer i zaprogramowana wcześniej muzyka, a za dnia dominują (z paroma wyjątkami) czterogodzinne bloki z didżejem, który puszcza w eter wcześniej wpisane do komputera utwory. To standard, jaki obowiązuje dziś niemal we wszystkich stacjach, ale dla grupy wiernych słuchaczy oznacza to tylko jedno - koniec ich ulubionej rozgłośni, perełki na całym radiowym rynku.

Nocne audycje (prowadzone najczęściej za kilkaset złotych miesięcznie albo nawet za darmo) były ewenementem - tu można było posłuchać węgierskiego jazzu,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2708

Spis treści
Zamów abonament