Gazety dobre i lepsze
- Nowe tytuły ogólnopolskie , w których MF zamieściło w sierpniu lub zamieści we wrześniu reklamy obligacji
- Wicedyrektor Departamentu Długu Publicznego Ministerstwa Finansów
- Wicedyrektor biura prasowego Ministerstwa Finansów Gazety dobre i lepsze
Minister Kołodko podjął decyzję o skierowaniu reklam obligacji do "Trybuny" i innych zaprzyjaźnionych pism już w pierwszych dniach urzędowania
FOT. ANDRZEJ WIKTOR
Reklamy obligacji detalicznych nie będą się już ukazywać w największych dziennikach i tygodnikach, trafią za to m.in. na łamy "Trybuny" - postanowiło Ministerstwo Finansów. Oficjalnie to efekt próby zmiany dotychczasowej strategii reklamowej, która ma doprowadzić do zwiększenia sprzedaży obligacji.
Według naszych informacji decyzję w tej sprawie osobiście podjął minister finansów Grzegorz Kołodko już w pierwszych dniach urzędowania. - Dla wszystkich stało się jasne, że do "Wyborczej" czy "Rzeczpospolitej" nie trafią żadne reklamy. Usłyszeliśmy, że odkąd Kołodko jest ministrem, reklamować się będziemy w "Trybunie" - mówią nasi informatorzy z Ministerstwa
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta