Klient niemile widziany
Klient niemile widziany
Nasi czytelnicy, choć kupowali wczasy w różnych biurach, lecieli do Turcji na urlop z biura Axel ze Szczecina. Nie była to udana wyprawa. Oto listy niezadowolonych klientów. Ich reklamacji jeszcze nie rozpatrzono.
Wspólnie z moją dziewczyną miałem wątpliwą przyjemność gościć w Turcji w hotelu Mahlun, w miejscowości Fethyie, na wyjeździe zorganizowanym przez firmę Axel - opowiada pan Arek. - Pokój hotelowy, który nam przydzielono, nie spełniał warunków standardu hotelu trzygwiazdkowego, za który zapłaciliśmy. Łazienka była brudna, z widocznym grzybem na ścianie. W pokoju czuć było odór stęchlizny, balkon wychodził na pastwisko. Meble były brudne, podobnie jak donoszone co drugi dzień "świeże" ręczniki. Przewody...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta