Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing prawnie usprawiedliwiony

22 listopada 2002 | Prawo | ND

NSA Dane klienta miał dealer, producent oraz Instytut Badania Opinii Publicznej

Marketing prawnie usprawiedliwiony

Ankietowanie nabywcy samochodu w celach marketingowych nie narusza przepisów o ochronie danych osobowych - uznał NSA.

Taką ankietę otrzymał dwukrotnie od Instytutu Badania Opinii Publicznej "Polonia" Ryszard G., nabywca fiata z salonu samochodowego Car Service. Chodziło o opinie na temat zalet i wad auta. Ryszard G. uznał jednak, że doszło do rozpowszechnienia jego nazwiska, adresu i innych danych bez jego zgody....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2780

«
  • listopad
  • 2002
»
PnWtŚrCzPtSbNd
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Spis treści

Wojna z terroryzmem

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament