Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak wesprzeć się gazetą

23 listopada 2002 | Prawo | DF
źródło: Nieznane

Precedensowy wyrok NSA o reklamie funduszy emerytalnych

Jak wesprzeć się gazetą

Dla uwiarygodnienia reklamy posłużono się publikacjami z prasy

fot. ARCHIWUM

DANIEL NOWICKI, GŁÓWNY SPECJALISTA W URZĘDZIE KOMISJI NADZORU UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZY EMERYTALNYCH

Precedensowe orzeczenie NSA wywrze z pewnością duży wpływ na politykę reklamową funduszy emerytalnych oraz na kryteria jej oceny przez urząd nadzoru. Kryteria te są ostrzejsze niż przy reklamowaniu innych produktów czy usług. Lecz jednocześnie przepisy dotyczące tych kwestii są niespójne i kontrowersyjne w interpretacji.

Decyzję nakazującą Powszechnemu Towarzystwu Emerytalnemu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2781

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament