Oczekiwany szybki wzrost
06 grudnia 2002 | Ekonomia | NT
Telekomunikacja Rynek usług call center
Oczekiwany szybki wzrost
- Call center: liczba stanowisk w Europie Środkowej i Wschodniej Call center, czyli telefoniczne centra obsługi klientów rozwijają się bardzo szybko w Europie. W 2007 r. będzie w nich pracowało 1,6 proc. ogółu zatrudnionych - przewiduje grupa badawcza Datamonitor. Według danych Telekomunikacji Polskiej w 2006 r. w Europie Środkowej i ...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta