Tylko dla klientów banku
Tylko dla klientów banku
- Rozmowa na gorąco : Michael B. G. Froman, prezes i dyrektor wykonawczy CitiInsurance International Już po dwóch latach Citigroup zamierza osiągnąć pierwsze zyski ze swojej ubezpieczeniowej inwestycji w Polsce. Wczoraj grupa ogłosiła strategię dotyczącą sprzedaży polis na życie w naszym kraju.
Zazwyczaj firmy ubezpieczeń na życie wypracowują pierwsze zyski dopiero po pięciu-siedmiu latach od chwili rozpoczęcia działalności. - CitiInsurance zamierza osiągnąć je w Polsce już po dwóch latach, gdyż nie będzie tu od początku budować sieci sprzedaży - mówi Michael B.G. Froman, prezes i dyrektor generalny CitiInsurance International Holdings Inc.
- Zamierzamy wykorzystać należącą do Citigroup sieć stworzoną w Polsce przez Bank Handlowy, a swoją ubezpieczeniową ofertę skierujemy do grupy 700 tys. klientów posiadanych tu przez bank - dodał. Z wyjaśnień Cezarego Stypułkowskiego, prezesa Banku Handlowego, wynika, że w praktyce liczba 700 tys. dotyczy ilości sprzedanych produktów finansowych. Osoba posiadająca kartę kredytową i rachunek bieżący daje w tych statystykach dwóch klientów.
Na początku marca tego roku CitiInsurance odkupiło od duńskiej grupy finansowej Tryg-Baltica spółkę Energo Życie, posiadającą już licencję na
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta