Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalny klient to zysk

07 marca 2003 | Ekonomia | TŚ

Telekomunikacja Złe i dobre strony migracji z sieci

Lojalny klient to zysk

Utrzymanie klienta w sieci komórkowej jest tańsze niż jego pozyskanie. Na całym świecie operatorzy komórkowi starają się więc zwiększyć lojalność swoich abonentów. W Polsce najbardziej o lojalność dba Plus GSM.

Richard Siber, partner w firmie doradczej Accenture, podczas 3GSM World Congress w Cannes twierdził, że prezesi operatorów komórkowych odczuwają cztery rodzaje presji: kapitałową, związaną z wynikami firm i ich zadłużeniem; zakresu częstotliwości, jakimi dysponują sieci; oraz związaną z koniecznością wprowadzania nowych technologii i naturalnie presję klientów.

Migracja za 18 mld USD

W ocenie Sibera, w tej chwili największym zagrożeniem są relacje z klientami, o czym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2867

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament