Lojalny klient to zysk
Lojalny klient to zysk
Utrzymanie klienta w sieci komórkowej jest tańsze niż jego pozyskanie. Na całym świecie operatorzy komórkowi starają się więc zwiększyć lojalność swoich abonentów. W Polsce najbardziej o lojalność dba Plus GSM.
Richard Siber, partner w firmie doradczej Accenture, podczas 3GSM World Congress w Cannes twierdził, że prezesi operatorów komórkowych odczuwają cztery rodzaje presji: kapitałową, związaną z wynikami firm i ich zadłużeniem; zakresu częstotliwości, jakimi dysponują sieci; oraz związaną z koniecznością wprowadzania nowych technologii i naturalnie presję klientów.
Migracja za 18 mld USD
W ocenie Sibera, w tej chwili największym zagrożeniem są relacje z klientami, o czym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta