Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polski model się sprawdził

07 marca 2003 | Ekonomia | AB

ROZMOWA NA GORĄCO

Bob Toth, wiceprezes koncernu kosmetycznego Avon na region Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji-Pacyfiku

Polski model się sprawdził

Niedawno ambasada USA uznała Avon za wzorcową amerykańską inwestycję w Polsce. Czy polski rynek także jest wzorcowy dla Avonu?

BOB TOTH: Jesteśmy w Polsce od 1992 roku i w tym czasie zbudowaliśmy tu model działania skoncentrowany nie tylko na krajowym rynku, ale obejmujący swym zasięgiem sąsiednie państwa. W Polsce stworzyliśmy centrum regionu, skąd wspieramy naszą działalność na 15 rynkach Europy Środkowowschodniej. Zarówno od strony produkcyjnej, co zapewnia fabryka w Garwolinie, jak też i marketingowej. Ten model dobrze się sprawdził i obecnie wprowadzamy go w całym Avonie.

Jednym z rezultatów rozwoju Avonu w Polsce jest zamknięcie zakładu w Wielkiej Brytanii. Czy trudno było pogodzić tę decyzję z dbałością Avonu o pozytywny wizerunek?

To była jedna z najtrudniejszych decyzji, gdyż dotyczyła ok. 500 pracowników, których musieliśmy zwolnić z fabryki w Northampton. Ale działając na bardzo konkurencyjnym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2867

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament