Tego nie uczą na studiach
Tego nie uczą na studiach
O marketingu męskich kosmetyków L'Oreala dyskutuje grupa trzecia (studenci Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego).
FOT. MICHAŁ ZIELIŃSKI
Seminarium Case Study Weekend AIESEC to zyskowna wymiana. Firmy stawiają prawdziwe wyzwania, dzielą się wiedzą i wskazują, co jest ważne dla danego przedsięwzięcia biznesowego. Studenci traktują to poważnie i twórczo podchodzą do stawianych przed nimi zadań. Przedstawiają swoje pomysły, a w zamian wynoszą doświadczenia, trudne do zdobycia na studiach.
Komitet Lokalny AIESEC - największej organizacji studenckiej na świecie - działający przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie po raz szósty zorganizował Case Study Weekend. Na trzydniowym seminarium w podwarszawskim hotelu Mazurkas studenci, głównie kierunków ekonomicznych i prawniczych, rozwiązywali cztery studia przypadku (ang. case study) przygotowane przez współpracujące firmy: Grupę ING, L'Oreal, Deloitte & Touche i Philip Morris Polska. Właśnie one wybrały 120 uczestników spośród 1100 przesłanych z całej Polski aplikacji (każda...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta