Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tego nie uczą na studiach

26 marca 2003 | Moja Kariera | MA
źródło: Nieznane

Case Study Weekend Trzy dni dzielenia się wiedzą i pomysłami

Tego nie uczą na studiach

O marketingu męskich kosmetyków L'Oreala dyskutuje grupa trzecia (studenci Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego).

FOT. MICHAŁ ZIELIŃSKI

Seminarium Case Study Weekend AIESEC to zyskowna wymiana. Firmy stawiają prawdziwe wyzwania, dzielą się wiedzą i wskazują, co jest ważne dla danego przedsięwzięcia biznesowego. Studenci traktują to poważnie i twórczo podchodzą do stawianych przed nimi zadań. Przedstawiają swoje pomysły, a w zamian wynoszą doświadczenia, trudne do zdobycia na studiach.

Komitet Lokalny AIESEC - największej organizacji studenckiej na świecie - działający przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie po raz szósty zorganizował Case Study Weekend. Na trzydniowym seminarium w podwarszawskim hotelu Mazurkas studenci, głównie kierunków ekonomicznych i prawniczych, rozwiązywali cztery studia przypadku (ang. case study) przygotowane przez współpracujące firmy: Grupę ING, L'Oreal, Deloitte & Touche i Philip Morris Polska. Właśnie one wybrały 120 uczestników spośród 1100 przesłanych z całej Polski aplikacji (każda...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2883

Spis treści
Zamów abonament