Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przy telefonie zamiast w okienku

26 marca 2003 | Moja Kariera | DC

Reorganizacja w Górnośląskim Zakładzie Elektroenergetycznym Likwidacja biur obsługi klienta

Przy telefonie zamiast w okienku

Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny (GZE) jest w trakcie reorganizacji. Polega ona głównie na łączeniu biur obsługi klientów. Przedsiębiorstwo zapewnia jednak, że żaden z pracowników nie straci pracy.

W miejsce biur firma chce otworzyć jedno centrum telefonicznej obsługi klientów. Do ich dyspozycji pozostaną też jeszcze trzy dawne biura.

- W ten sposób chcemy poprawić jakość i szybkość obsługi. Klienci przez telefon będą mogli złożyć reklamacje, wyjaśnić wątpliwości związane z rachunkami, a nawet zgłosić awarie, które będą przekazywane do odpowiednich służb - mówi Marek Kleszczewski z GZE.

Co stanie się z pracownikami biur? Dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi zapewnia, że nie będzie żadnych zwolnień. - Część obecnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2883

Spis treści
Zamów abonament