Przy telefonie zamiast w okienku
Przy telefonie zamiast w okienku
Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny (GZE) jest w trakcie reorganizacji. Polega ona głównie na łączeniu biur obsługi klientów. Przedsiębiorstwo zapewnia jednak, że żaden z pracowników nie straci pracy.
W miejsce biur firma chce otworzyć jedno centrum telefonicznej obsługi klientów. Do ich dyspozycji pozostaną też jeszcze trzy dawne biura.
- W ten sposób chcemy poprawić jakość i szybkość obsługi. Klienci przez telefon będą mogli złożyć reklamacje, wyjaśnić wątpliwości związane z rachunkami, a nawet zgłosić awarie, które będą przekazywane do odpowiednich służb - mówi Marek Kleszczewski z GZE.
Co stanie się z pracownikami biur? Dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi zapewnia, że nie będzie żadnych zwolnień. - Część obecnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta