Płacili za gwiazdki, dostali byle co
Płacili za gwiazdki, dostali byle co
ANNA SOBCZAK, SPECJALISTKA W URZĘDZIE OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW:
Skuteczne dochodzenie roszczeń z tytułu nienależytego wykonania umów turystycznych możliwe jest w zasadzie tylko na drodze sądowej. Przed sezonem wakacyjnym chcemy skontrolować przedsiębiorców zajmujących się organizowaniem wypoczynku. Recesja powoduje nasilanie się nieuczciwej konkurencji także w usługach turystycznych. Wiele zastrzeżeń można mieć do ofert w Internecie. Wprowadzają one konsumentów w błąd, np. wtedy, gdy cena usługi podawana jest w walucie obcej, a zapomina się o poinformowaniu o kursie przeliczenia na złote. Najczęściej skargi klientów biur podróży dotyczą gorszego standardu hotelu, utrudnionego kontaktu z rezydentami, katalogów podających nieprawdziwe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta