Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Płacili za gwiazdki, dostali byle co

07 kwietnia 2003 | Prawo | JK
źródło: Nieznane

Zmarnowane wakacje, pokłosie w sądzie

Płacili za gwiazdki, dostali byle co

ANNA SOBCZAK, SPECJALISTKA W URZĘDZIE OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW:

Skuteczne dochodzenie roszczeń z tytułu nienależytego wykonania umów turystycznych możliwe jest w zasadzie tylko na drodze sądowej. Przed sezonem wakacyjnym chcemy skontrolować przedsiębiorców zajmujących się organizowaniem wypoczynku. Recesja powoduje nasilanie się nieuczciwej konkurencji także w usługach turystycznych. Wiele zastrzeżeń można mieć do ofert w Internecie. Wprowadzają one konsumentów w błąd, np. wtedy, gdy cena usługi podawana jest w walucie obcej, a zapomina się o poinformowaniu o kursie przeliczenia na złote. Najczęściej skargi klientów biur podróży dotyczą gorszego standardu hotelu, utrudnionego kontaktu z rezydentami, katalogów podających nieprawdziwe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2893

Spis treści
Zamów abonament