Biznes jest w naszych sklepach
Marek Piechocki, prezes i współzałożyciel firmy LPP, która prowadzi sieć sklepów Reserved
Biznes jest w naszych sklepach
Kurs akcji LPP wzrósł przez ostatnie pół roku o 65 proc., niedawna nowa emisja była sukcesem, doceniają was analitycy i jurorzy biznesowych rankingów. W ubiegłym roku LPP dostała Nagrodę Dobrej Firmy "Rzeczpospolitej", a w poniedziałek odebrał pan Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP. Jak to wpływa na firmę?
MAREK PIECHOCKI: To może być zgubne, jeśliby człowiek wpadł w wir odbierania nagród, spotkań z ważnymi ludźmi. My staramy się być odporni. Nie chodzę na rauty, specjalne przyjęcia ani do specjalnych klubów biznesowych
Ale przecież tam się nawiązuje te biznesowe kontakty.
Tak, ale my musimy nawiązywać kontakty z młodymi ludźmi, którzy mają po 18 - 20 lat i przychodzą do naszych sklepów. Nie musimy walczyć o kontrakty rządowe, nie mamy zleceń z wielkich instytucji. Nagrody nie zapewnią nam kontraktu na milion t-shirtów, choć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta