Sięgajcie dalej, niż to możliwe
Sięgajcie dalej, niż to możliwe
Polscy menedżerowie nie pamiętają o strategicznych celach swoich firm. Zbytnio skupiają się na codziennych problemach - utrzymaniu klientów i redukcji kosztów. Przez to nie osiągają sukcesów.
O strategii polskich firm mówili na konferencji "Zarządzanie strategiczne", zorganizowanej przez Instytut Zarządzania, dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania UW Krzysztof Obłój, dyrektor programowy Polskiej Rady Prezesów Michał Zdziarski z The Conference Board Europe oraz Dariusz Brzeziński z Gap Gemini Ernst & Young.
Podsumowali dotychczasowe działania polskich przedsiębiorstw. Najlepszym okresem w ich rozwoju były lata 1991 - 1995. - Zmienił to rok 2000. Od tego czasu problemem firm staje się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta