Na czele Millennium i PKO BP
Na czele Millennium i PKO BP
W pierwszym półroczu 2003 banki oraz instytucje finansowe z nimi współpracujące, takie jak m.in. Visa czy Mastercard, przeznaczyły na reklamę 107 mln zł. Jest to ok. 12 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród największych reklamodawców tej branży znalazły się Bank Millennium, PKO BP oraz Kredyt Bank.
Od 2001 roku, kiedy to banki wydały na reklamowanie siebie i swoich produktów niemal 240 mln zł (bez uwzględniania rabatów) wydatki na te cele systematycznie maleją. W końcu 2002 r. wyniosły one 222 mln zł, a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta