Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tychy dnia następnego

09 września 2003 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane

Czesław Świstak - dyrektor administracjiâ finansów i kontroli zarządzania Fiat Auto Polandâ członek zarządu spółki - opowiada o pandzie i pieniądzach

Tychy dnia następnego

FOT. ROBERT PRZYBYLSKI

Rz: Czy panda, której sprzedaż zaczyna się jutro, jest najważniejszym modelem w historii tyskiego zakładu?

CZESŁAW ŚWISTAK: Takim najbardziej przełomowym modelem dla fabryki było raczej cinquecento - całkowicie nowa konstrukcja w stosunku do malucha i bisaâ wprowadzana do produkcji w okresie zmiany ustroju i właściciela. Jednak przy uruchomieniu produkcji pandy także nie obyło się bez dramatycznych sytuacji. Rząd włoski naciskał na zarząd Fiataâ aby ten przeniósł produkcję modelu z Polski do Włoch. Koszty operacjiâ szacowane na 60 mln euro, mógł ponieść rząd włoski. Polscy politycy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3021

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament