Wielki nowy maluch
Wielki nowy maluch
PIOTR RUDZKI
"Don't call me baby!" (Nie nazywaj mnie dzieckiem) - żąda słynna włoska piosenkarka Milva na zakończenie telewizyjnego klipu reklamującego wszechstronność kolejnego produktu Fiata - nowej pandy. I Milva ma rację: ten samochodzik, mimo że można zaliczyć go do segmentu "maluchów", jest pierwszym pojazdem tej kategorii dla dobrze zbudowanego Polaka wraz z rodziną, o wszechstronnym zastosowaniu. A w dodatku będzie powstawać tylko w Tychach.
FOT. ROBERT PRZYBYLSKI
Włosi wydali na projekt, testy i oprzyrządowanie produkcji 560 mln euro, a razem z marketingiem i reklamą 600 mln. Na podstawie otrzymanych zamówień (dotąd ponad 30 tys.) szacują, że do końca roku sprzedadzą 70 tys., w przyszłym roku planują 200 - 220 tys., a chcą dojść do 300 tys. rocznie. Autko pojawi się w sprzedaży w Europie we wrześniu (najpierw w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta