Gdy pracownik podnosi słuchawkę
Gdy pracownik podnosi słuchawkę
Telefon jest zwykle pierwszym urządzeniem, które pojawia się w każdej firmie, ale sama łączność głosowa, którą zapewnia, dziś już firmom nie wystarcza. Do nich kierowana jest szeroka oferta firm telekomunikacyjnych i teleinformatycznych - systemy do komunikowania się głosem i przesyłania danych. Okazuje się, na podstawie badań w polskich przedsiębiorstwach, że nadal co trzecia firma ocenia swe potrzeby w dziedzinie łączności jako niezaspokojone.
Podobny odsetek przedsiębiorstw twierdzi, że to, co oferują firmy telekomunikacyjne, w zupełności im wystarcza, a część (co piąta firma) uważa, że to, co im się oferuje, przekracza oczekiwania. Mimo wszystko niezaspokojone potrzeby dość licznej grupy przedsiębiorstw są dowodem że - mimo ogromnego skoku, jaki dokonał się w dziedzinie łączności w Polsce - potrzeby rosną jeszcze szybciej.
Oczekiwania małych i dużych
Jakie firmy chciałyby jeszcze bardziej wykorzystać możliwości dzisiejszej telekomunikacji? Z badań poznańskiego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta