Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gdy pracownik podnosi słuchawkę

09 września 2003 | Rzecz o... | ZZ
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Telekomunikacja w firmach i dla firm

Gdy pracownik podnosi słuchawkę

Telefon jest zwykle pierwszym urządzeniem, które pojawia się w każdej firmie, ale sama łączność głosowa, którą zapewnia, dziś już firmom nie wystarcza. Do nich kierowana jest szeroka oferta firm telekomunikacyjnych i teleinformatycznych - systemy do komunikowania się głosem i przesyłania danych. Okazuje się, na podstawie badań w polskich przedsiębiorstwach, że nadal co trzecia firma ocenia swe potrzeby w dziedzinie łączności jako niezaspokojone.

Podobny odsetek przedsiębiorstw twierdzi, że to, co oferują firmy telekomunikacyjne, w zupełności im wystarcza, a część (co piąta firma) uważa, że to, co im się oferuje, przekracza oczekiwania. Mimo wszystko niezaspokojone potrzeby dość licznej grupy przedsiębiorstw są dowodem że - mimo ogromnego skoku, jaki dokonał się w dziedzinie łączności w Polsce - potrzeby rosną jeszcze szybciej.

Oczekiwania małych i dużych

Jakie firmy chciałyby jeszcze bardziej wykorzystać możliwości dzisiejszej telekomunikacji? Z badań poznańskiego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3021

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament