Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie tylko dla reklamy

09 września 2003 | Dobra firma | AL
źródło: Nieznane

DOKUMENTY W FIRMIE

Jak powinien wyglądać papier firmowy

Nie tylko dla reklamy

WZÓR

Papier firmowy, zwany potocznie firmówką, listownikiem itp., to nie tylko zwykły ozdobnik, stanowiący kolejny element tworzenia wizerunku przedsiębiorcy czy jego reklamy. Może on również służyć przedsiębiorcom w realizacji ich ustawowych obowiązków. Poza tym, mimo rosnącej popularności poczty elektronicznej, przesyłanie pism wciąż jest zasadniczym środkiem przekazu w relacjach handlowych (informacje, cenniki), umownych (oferty, listy intencyjne) oraz urzędowych (wnioski, odwołania). To jednak, czy papier firmowy rzeczywiście spełni swoje funkcje, zależy od jego konstrukcji i treści.

Dzięki odpowiedniej redakcji treści firmówki zaznajamiamy inne osoby z numerem naszych telefonów, faksu, adresem poczty elektronicznej, strony www itp. Dodatkowo, przez zamieszczenie informacji o przedmiocie działalności przedsiębiorcy (np. wskazanie, że zajmujemy się produkcją określonych towarów), przekazujemy adresatowi wiedzę, z której może on w przyszłości skorzystać jako potencjalny nabywca. Celowe jest również podanie numeru rachunku bankowego, który wykorzystywany jest we wzajemnych rozliczeniach.

Dla dobrego imienia

Listownik jest też uważany za...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3021

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament