Nie tylko dla reklamy
Jak powinien wyglądać papier firmowy
Nie tylko dla reklamy
WZÓR
Papier firmowy, zwany potocznie firmówką, listownikiem itp., to nie tylko zwykły ozdobnik, stanowiący kolejny element tworzenia wizerunku przedsiębiorcy czy jego reklamy. Może on również służyć przedsiębiorcom w realizacji ich ustawowych obowiązków. Poza tym, mimo rosnącej popularności poczty elektronicznej, przesyłanie pism wciąż jest zasadniczym środkiem przekazu w relacjach handlowych (informacje, cenniki), umownych (oferty, listy intencyjne) oraz urzędowych (wnioski, odwołania). To jednak, czy papier firmowy rzeczywiście spełni swoje funkcje, zależy od jego konstrukcji i treści.
Dzięki odpowiedniej redakcji treści firmówki zaznajamiamy inne osoby z numerem naszych telefonów, faksu, adresem poczty elektronicznej, strony www itp. Dodatkowo, przez zamieszczenie informacji o przedmiocie działalności przedsiębiorcy (np. wskazanie, że zajmujemy się produkcją określonych towarów), przekazujemy adresatowi wiedzę, z której może on w przyszłości skorzystać jako potencjalny nabywca. Celowe jest również podanie numeru rachunku bankowego, który wykorzystywany jest we wzajemnych rozliczeniach.
Dla dobrego imienia
Listownik jest też uważany za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta