Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nadchodzi 'Błękitna linia'

12 września 2003 | Ekonomia | NT
źródło: Nieznane

Telekomunikacja Rewolucja w obsłudze klientów TP SA

Nadchodzi "Błękitna linia"

Między 22 września a 17 listopada każdy z 11 mln abonentów Telekomunikacji Polskiej SA będzie miał dostęp do systemu zarządzania relacjami z klientami TP SA i od tej pory wszystkie kontakty z firmą prowadzić będzie przez telefon. Docelowo budowa systemu CRM ma kosztować ponad 200 mln zł.

CRM, czyli elektroniczny system zarządzania relacjami z klientami, ma ułatwić i usprawnić obsługę klientów TP SA. System - podobne działają m.in. w sieciach komórkowych, a także u alternatywnych operatorów stacjonarnych - zbiera informacje o abonentach telekomu i gdy klient dzwoni do konsultanta, ten ma dostęp do tych danych. Umożliwia też zamawianie nowych usług oraz składanie reklamacji. Przejmie więc obowiązki dotychczasowych biur obsługi klienta. Dla tych, którzy chcą nadal odwiedzać BOK, w całym kraju TP...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3024

Spis treści
Zamów abonament