Nadchodzi 'Błękitna linia'
Nadchodzi "Błękitna linia"
Między 22 września a 17 listopada każdy z 11 mln abonentów Telekomunikacji Polskiej SA będzie miał dostęp do systemu zarządzania relacjami z klientami TP SA i od tej pory wszystkie kontakty z firmą prowadzić będzie przez telefon. Docelowo budowa systemu CRM ma kosztować ponad 200 mln zł.
CRM, czyli elektroniczny system zarządzania relacjami z klientami, ma ułatwić i usprawnić obsługę klientów TP SA. System - podobne działają m.in. w sieciach komórkowych, a także u alternatywnych operatorów stacjonarnych - zbiera informacje o abonentach telekomu i gdy klient dzwoni do konsultanta, ten ma dostęp do tych danych. Umożliwia też zamawianie nowych usług oraz składanie reklamacji. Przejmie więc obowiązki dotychczasowych biur obsługi klienta. Dla tych, którzy chcą nadal odwiedzać BOK, w całym kraju TP...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta