Promocja -- sztuka pozyskiwania nabywców
Lektury
Promocja -- sztuka pozyskiwania nabywców
Rynków nie tworzy Bóg, natura czy siły ekonomiczne, lecz biznesmeni -- mówią Amerykanie. To oni przekształcają potrzeby klienta w efektywny popyt, oferując coraz lepsze produkty po atrakcyjnych cenach.
Klienta stwarza więc biznes. A skoro tak, to przedsiębiorstwo ma dwie i tylko dwie podstawowe funkcje -- innowacje i marketing, którego ważną dziedziną jest promocja. Nie można bowiem sprzedać tego, o czym nie wiedzą nabywcy. Tylko w mennicy można robić pieniądze bez reklamy -- pisze Tadeusz Sztucki w swojej najnowszej książce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta