Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja -- sztuka pozyskiwania nabywców

27 lutego 1995 | Ekonomia | AK

Lektury

Promocja -- sztuka pozyskiwania nabywców

Rynków nie tworzy Bóg, natura czy siły ekonomiczne, lecz biznesmeni -- mówią Amerykanie. To oni przekształcają potrzeby klienta w efektywny popyt, oferując coraz lepsze produkty po atrakcyjnych cenach.

Klienta stwarza więc biznes. A skoro tak, to przedsiębiorstwo ma dwie i tylko dwie podstawowe funkcje -- innowacje i marketing, którego ważną dziedziną jest promocja. Nie można bowiem sprzedać tego, o czym nie wiedzą nabywcy. Tylko w mennicy można robić pieniądze bez reklamy -- pisze Tadeusz Sztucki w swojej najnowszej książce...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 415

Spis treści
Zamów abonament