Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W 100 procentach ofensywni

10 października 2003 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

ROZMOWA NA GORĄCO

Jens Torpe, wiceprezes i dyrektor ds. operacyjnych grupy Metro International, wydawcy bezpłatnego dziennika "Metro" (w Polsce ukazuje się jako "Metropol")

W 100 procentach ofensywni

(c) KATARINA STOLTZ

Rz: Jak pan się czuje, widząc, że w Polsce pod tytułem "Metro" ukazuje się konkurencyjna gazeta Agory?

JENS TORPE: To nie jest specjalny problem, że nasza gazeta nie nazywa się tu "Metro". Jest znana jako "Metropol" i jeśli ludzie ją lubią, nieco inny tytuł nie ma znaczenia. W Chile tytuł "Metro" też został wcześniej zajęty. W Kopenhadze mamy "Metro Xpress". Ale już gdy zaczynaliśmy wydawać "Metro" w Sztokholmie, w 1995 r., staraliśmy się zarejestrować tytuł w możliwie wielu krajach.

Dużo macie bezpłatnych konkurentów?

Konkurentów, zwykle naśladowców, mamy w ponad połowie z 25 miast, gdzie działamy. Do tego jesteśmy jednak przyzwyczajeni. Od początku twierdziliśmy, że bezpłatna prasa zajmie w przyszłości bardzo duży udział w rynku dzienników. Skoro więc w większości dużych miast są 3 - 4 płatne gazety, to znajdzie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3048

Spis treści
Zamów abonament