Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wizerunek

09 grudnia 2003 | Ekonomia | MB

NASZ GOŚĆ

Wizerunek

MICHAŁ BONI

O wizerunku firmy decydują różne elementy. Czasami buduje się go za pomocą kampanii promocyjnej. Najczęściej skupia się uwagę na produktach oferowanych do sprzedaży - jak czyni to ostatnio Telekomunikacja Polska z Neostradą - bez względu na to, czy obietnice składane w kampanii można zrealizować czy nie (sam tego doświadczyłem, walcząc przez miesiąc). Niekiedy jednak o wizerunku może decydować społeczna pozycja firmy oraz rola pracodawcy, jaką wypełniają prowadzący ją menedżerowie. Przez lata uczenia się gospodarki rynkowej dostatecznie dużo rozprawiało się już o marketingu, menedżerach, reklamie, uwodzicielskich kampaniach promocyjnych - choćby tych w okresie przedświątecznym. Najmniej mówiło się o kluczowej sprawie, jaką jest wiarygodność.

Warto zatem dyskutować również o społecznej funkcji biznesu, i to nie tylko przez pryzmat filantropii. Ostatnie debaty społeczne, aktywny udział organizacji pracodawców w pracach Komisji Trójstronnej, zmiany w podatkach na korzyść pracodawców oraz rosnące tempo rozwoju gospodarczego skłaniają do specjalnych refleksji. W jaki sposób...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3097

Spis treści
Zamów abonament