Nowości Mercedesa
Mercedes-Benz jest w trakcie największej w historii marki ofensywy produktowej, jak nadchodzące liczne prezentacje nazywają przedstawiciele marki. Firma coraz intensywniej wchodzi w produkty niszowe. Obecnie ocenia się, że ok. 30 procent aut marki należy do tej kategorii. Za trzy lata ten odsetek wzrośnie do ok. 35. Jednocześnie przedstawiciele marki zastrzegają, że mercedesy pozostaną ekskluzywnymi autami i nie będzie mowy o pojazdach "przebranych" za chryslery lub mitsubishi. Jednak wszystkie marki grupy Daimlera będą wykorzystywały techniczne osiągnięcia inżynierów koncernu. (RP)
jesień: nowa klasa A wersja 5-drzwiowa; 4-drzwiowe coupe CLS; nowa klasa A wersja 3-drzwiowa
2005 ROK:
nowy terenowy klasy M; GST (klasa R) - minivan na bazie platformy klasy M
2007 ROK:
klasa G - całkowicie nowy samochód, wykonywany w USA w tej samej fabryce co klasa M; nowa klasa C