Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reputację uratuje kodeks

26 maja 2004 | Ekonomia | JB

ROZMOWY NA GORĄCO

Ewa Kubis, wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta

Reputację uratuje kodeks

- Od 1 maja możliwości egzekwowania przez władze publiczne praw konsumentów są znacznie większe niż wcześniej. Czy przedsiębiorcy nie powinni sami opracować kodeksów dobrego postępowania i wzajemnie się pilnować w ramach dobrowolnych stowarzyszeń?

- Rzeczywiście, zakres kompetencji i efektywność działania urzędów odpowiedzialnych za ochronę praw konsumentów i konkurencję ogromnie się zwiększył. Teraz działają w sieci obejmującej całą Unię. Prowadzą wspólne postępowania i muszą wymieniać między sobą informacje. Jednocześnie rośnie liczba uzasadnionych skarg konsumentów. W minionym roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3236

Spis treści

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2004

Zamów abonament