Co mogą zyskać
ZDANIEM EKSPERTA: Kampania pozytywnie wpłynie na klimat inwestycyjny
Co mogą zyskać
Kampania WDA ma spowodować wzrost zainteresowania Warszawą
FOT. MICHAŁ SADOWSKI
W krótkim czasie przybyło w Warszawie kilka luksusowych hoteli znanych sieci - m.in. InterContinental, Westin, Hyatt i Radisson SAS oraz kilka kameralnych - np. Le Regina i Rialto. Okazuje się jednak, że inwestorzy wybudowali więcej pokoi, niż jest gości przyjeżdżających do Warszawy, którzy korzystaliby z istniejącej bazy. Aby to zmienić hotelarze postanowili promować stolicę Polski...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta