Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Druga strona biletu

14 lipca 2004 | Warszawa | KM KB
źródło: Nieznane

Władzom Warszawy przechodzą koło nosa wpływy z reklam na biletach i kwitkach parkingowych

Druga strona biletu

FOT. PIOTR KOWALCZYK

We Wrocławiu dzięki reklamom na odwrocie biletów autobusowych i tramwajowych udało się w tym roku uniknąć podwyżek cen w komunikacji miejskiej. Lublin i Częstochowa na sprzedaży biletowych rewersów sporo zarabiają. Kraków nie chce być gorszy i poszukuje reklamodawców. W Warszawie płatnych ogłoszeń nie ma ani na biletach jednorazowych, ani na karcie miejskiej. Stolica na razie nie planuje umieszczania reklam na odwrocie biletów. Za to już trzy razy rozważała w tym roku podwyżkę cen biletów.

W zadłużonej Warszawie urzędnicy robią niewiele, by pieniądze pozyskać. Okazją do zmniejszenia miejskich kosztów byłoby umieszczanie reklam na odwrocie biletów komunikacji miejskiej albo kwitkach z parkometrów. Władze Warszawy na to nie wpadły.

Karta z buzią pasażera

ZTM broni się, że nie może umieścić reklam na odwrocie biletów jednorazowych. Tłumaczy, że musi tam być miejsce na wydruk z datą i godziną z elektronicznego kasownika. Z powodu walki z fałszerzami biletów niedługo miejsca na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3277

Spis treści
Zamów abonament