Druga strona biletu
Druga strona biletu
FOT. PIOTR KOWALCZYK
We Wrocławiu dzięki reklamom na odwrocie biletów autobusowych i tramwajowych udało się w tym roku uniknąć podwyżek cen w komunikacji miejskiej. Lublin i Częstochowa na sprzedaży biletowych rewersów sporo zarabiają. Kraków nie chce być gorszy i poszukuje reklamodawców. W Warszawie płatnych ogłoszeń nie ma ani na biletach jednorazowych, ani na karcie miejskiej. Stolica na razie nie planuje umieszczania reklam na odwrocie biletów. Za to już trzy razy rozważała w tym roku podwyżkę cen biletów.
W zadłużonej Warszawie urzędnicy robią niewiele, by pieniądze pozyskać. Okazją do zmniejszenia miejskich kosztów byłoby umieszczanie reklam na odwrocie biletów komunikacji miejskiej albo kwitkach z parkometrów. Władze Warszawy na to nie wpadły.
Karta z buzią pasażera
ZTM broni się, że nie może umieścić reklam na odwrocie biletów jednorazowych. Tłumaczy, że musi tam być miejsce na wydruk z datą i godziną z elektronicznego kasownika. Z powodu walki z fałszerzami biletów niedługo miejsca na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta