Mniej cennikowej fikcji
TVP obniża ceny reklam i zmniejsza upusty
Mniej cennikowej fikcji
W ślad za Polsatem także publiczna TVP zdecydowała się urealnić ceny swych reklam. W ofercie handlowej na 2005 r. TVP proponuje niższe ceny reklam, ale i mniejsze upusty. Ostrożna w rabatach TVN natomiast planuje na przyszły rok 15-procentową podwyżkę cen.
- Dotychczasowe ceny bardzo odbiegały od rzeczywistości - tłumaczy planowane zmiany w ofercie reklamowej telewizji publicznej Kazimierz Piekarz, wicedyrektor Biura Reklamy TVP. Nowa oferta ma też uporządkować zasady sprzedaży reklam. W przyszłym roku TVP obniży o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta