Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej cennikowej fikcji

06 października 2004 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Reklama

TVP obniża ceny reklam i zmniejsza upusty

Mniej cennikowej fikcji

W ślad za Polsatem także publiczna TVP zdecydowała się urealnić ceny swych reklam. W ofercie handlowej na 2005 r. TVP proponuje niższe ceny reklam, ale i mniejsze upusty. Ostrożna w rabatach TVN natomiast planuje na przyszły rok 15-procentową podwyżkę cen.

- Dotychczasowe ceny bardzo odbiegały od rzeczywistości - tłumaczy planowane zmiany w ofercie reklamowej telewizji publicznej Kazimierz Piekarz, wicedyrektor Biura Reklamy TVP. Nowa oferta ma też uporządkować zasady sprzedaży reklam. W przyszłym roku TVP obniży o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3349

Spis treści
Zamów abonament