Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes i lojalność

06 października 2004 | Moja Kariera | MA
źródło: Nieznane

Pracodawcy, którzy dbają o dobrą opinię wśród pracowników, pomagają zwalnianym

Biznes i lojalność

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych musiała zwolnić w zeszłym roku część pracowników

FOT. RAFAŁ GUZ

Co zrobić, żeby zwalniany pracownik nie rozpowiadał na prawo i lewo, że firma go skrzywdziła? Pracodawca powinien pomóc mu znaleźć nową pracę - przekonują eksperci od zwolnień. Wtedy także ci, którzy w firmie zostają, czują się bezpieczniej, a nowi ludzie chętniej pojawią się na rozmowach kwalifikacyjnych.

- W 2002 roku, po prywatyzacji, byliśmy zmuszeni ograniczyć zatrudnienie. Zachęcaliśmy więc pracowników do odejścia, wypłacając im wysokie odprawy. Organizowaliśmy też szkolenia,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3349

Spis treści
Zamów abonament