Polepszyło, ale operatorom
Polepszyło, ale operatorom
Podpisane 1 października przez ministra infrastruktury rozporządzenie w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych to krok wstecz w porównaniu z obowiązującym do tej pory prawem. Jest także bardziej niekorzystne dla klienta, niż był projekt, który przedstawiono do konsultacji.
Obowiązująca od 3 września ustawa - Prawo telekomunikacyjne zawiera zapis, że jeśli operator telekomunikacyjny w ciągu 30 dni nie odpowie na reklamację klienta, to jest ona uznana. Ustawa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)