Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zanim ruszy auto przyszłości

07 grudnia 2004 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane

Rozmowa Thomas Weber, członek zarządu DaimlerChrysler - odpowiedzialny za badania i rozwój koncernu - opowiada o nowinkach technicznych

Zanim ruszy auto przyszłości

(C) DAIMLERCHRYSLER

Rz: Już w 1998 roku, z okazji prezentacji obecnej Klasy S, mówiono o możliwości zastosowania 42-woltowego systemu elektrycznego i bezwałkowego rozrządu. Czy w następcy, który zostanie zaprezentowany w przyszłym roku, pojawią się te rozwiązania?

THOMAS WEBER: Silniki bezwałkowe (zawory poruszane są w nich nie krzywkami wałka rozrządu, lecz elektromagnesami) są zbyt drogie i nie wykorzystamy ich w nadchodzących modelach. Korzyści dla klientów także są niewielkie, więc prace wstrzymaliśmy -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3400

Spis treści
Zamów abonament