Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

25 maja 1995 | Ekonomia | EZ

Informacje

Giełdy samochodowe

Na warszawskiej giełdzie samochodowej na Żeraniu najtańszym samochodem był mały fiat z 1980 r. za 1, 2 tys. zł, a najdroższym mazda MPV 3, 0 V 6 z 1992 rza 42 tys. zł. Dużego fiata z 1982 r. można było kupić za 1, 7 tys. zl, a trabanta kombi z 1985 r. za 1, 4 tys. zł. Mały fiat z tego samego roku miał cenę wywoławczą 2, 5 tys. zł, aorok młodszy wystawiony był wcenie 2, 7 tys. zł. Zeszłoroczne małe fiaty miały cenę od 8, 5 do 9, 5 tys. zł. Mercedes 300 TE 4 matic z 1987 r. wyceniony był na 28 tys. zł, a 200 Dz 1989 r. na 30 tys. zł. Ford escort 1, 8 Dz 1991 r. kosztował 21, 5 tys. zł, ao 2 lata młodszy 1, 4 -- 27 tys. zł. 3-letni opel astra 1, 6 GTI miał cenę 25 tys. zł, a opel vectra 2, 0 i 4 x 4 z 1990 r. wyceniony był na 24 tys. zł. Mazda: 6262, 0 iz 1991 r. kosztowała 24 tys. zł. Hyundai sonata 2, 0 GLS wystawiony był w cenie wywoławczej 35 tys. zł, 2-letni peugeot 205 1, 0 z 1993 r. miał cenę 20 tys. zł, a peugeot 605 2, 1 SRdt z 1991 r-- 32 tys. zł.

Na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 488

Spis treści
Zamów abonament