Czas pracy na szosie bez przekrętów
Powinno to uniemożliwić fałszowanie danych, zdarzające się w stosowanych dotychczas urządzeniach analogowych.
Dlaczego Unia Europejska zdecydowała się na wprowadzenie nowych tachografów? Ponieważ przepisy dotyczące czasu pracy kierowców są powszechnie naruszane w wielu krajach Europy (w Polsce naruszenia te stanowią ok. 80 proc. wszystkich nieprawidłowości stwierdzanych przez inspektorów transportu drogowego). Nie dość tego.
Dotychczas stosowane w pojazdach urządzenia mierzące czas pracy kierowców są mało odporne na fałszerstwa, co powoduje, że wiele wykroczeń...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta