Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki na reklamę aut

25 lipca 2005 | Ekonomia | a.mac

MOTORYZACJA Wydatki na reklamę aut

W I półroczu producenci i importerzy samochodów osobowych wydali na reklamę w mediach prawie 325 mln zł, o 60 mln zł więcej niż rok wcześniej. Tylko w czerwcu przeznaczono na reklamy 65 mln zł, o 18 mln więcej niż w czerwcu 2004 r. Według danych Expert-Monitor, w większości kwota ta przypadła gazetom (23,3 mln zł), następnie telewizji (15,5 mln zł), na trzecim miejscu zaś były magazyny kolorowe (15,1 mln zł)

a.mac.
Brak okładki

Wydanie: 3593

Spis treści
Zamów abonament