Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ahold na Targach Polagra-Food 2005

12 września 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | NR

WYWIAD Zdzisław Potempa, dyrektor franszyzy Ahold Polska Ahold na Targach Polagra-Food 2005 Panie dyrektorze, dlaczego wybraliście państwo jako jedną z form rozwo ju franszyzę?

Zdzisław Potempa: - W Polsce jest dużo dynamicznych, odważnych i energicznych osób chętnych do prowadzenia działalności w branży detalicznej, lecz ze względu na specyfikę tej dziedziny nie mają szansy na skuteczne konkurowanie. Poza tym jest także rzesza przedsiębiorców, którzy podjęli próby prowadzenia sklepu, lecz we współzawodnictwie ze znanymi markami musieli zakończyć swoją działalność.

W jaki sposób państwo im to umożliwiacie?

Upoważniamy franszyzobiorcę do prowadzenia sklepu pod logo Albert, za którym kryje się wysoki standard usług, konkurencyjność wobec innych sieci oraz wyrobiona renoma wśród klientów.

Na co jeszcze może liczyć franszyzobiorca, wchodząc w relację z Ahold Polska?

Na pomoc w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3634

Spis treści
Zamów abonament