Ahold na Targach Polagra-Food 2005
Zdzisław Potempa: - W Polsce jest dużo dynamicznych, odważnych i energicznych osób chętnych do prowadzenia działalności w branży detalicznej, lecz ze względu na specyfikę tej dziedziny nie mają szansy na skuteczne konkurowanie. Poza tym jest także rzesza przedsiębiorców, którzy podjęli próby prowadzenia sklepu, lecz we współzawodnictwie ze znanymi markami musieli zakończyć swoją działalność.
W jaki sposób państwo im to umożliwiacie?Upoważniamy franszyzobiorcę do prowadzenia sklepu pod logo Albert, za którym kryje się wysoki standard usług, konkurencyjność wobec innych sieci oraz wyrobiona renoma wśród klientów.
Na co jeszcze może liczyć franszyzobiorca, wchodząc w relację z Ahold Polska?Na pomoc w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta