Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalnych klientów jest coraz mniej

19 września 2005 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

FINANSE Lojalnych klientów jest coraz mniej Coraz więcej osób decyduje się na zmianę banku. To przede wszystkim zasługa reklam instytucji finansowych, zachęcających do skorzystania z lepszej, tańszej oferty

Z przygotowanego przez Pentor opracowania pod tytułem "Audyt bankowości detalicznej" wynika, że klienci banków są wobec nich coraz mniej lojalni. Oprócz bardzo agresywnych kampanii reklamowych powodem tego zjawiska jest lepsza wiedza na temat usług finansowych, rosnące zainteresowanie kredytami, większa odwaga w podejmowaniu takich decyzji oraz pojawienie się firm pośrednictwa finansowego.

- Odsetek rezygnujących z usług dotychczasowego banku był w pierwszym półroczu 2005 r. dwukrotnie wyższy aniżeli rok wcześniej, wzrósł z 2 do 4 proc. Jednocześnie znacznie zmalała liczba klientów najbardziej lojalnych - twierdzi prezes Pentora Eugeniusz Śmiłowski. Przybywa za to klientów słabo emocjonalnie związanych z bankiem i zupełnie pozbawionych z nim więzi. - Osłabienie lojalności to w dużej mierze skutek coraz ciekawszych i niewątpliwie bardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3640

Spis treści
Zamów abonament