Komórka do wielu usług
Osiąganie wzrostu wyników finansowych stanowi dla producentów telefonów komórkowych i operatorów coraz większe wyzwanie - twierdzi firma badawcza Informa Telecoms & Media. Powodem jest spadek cen podstawowych usług, takich jak rozmowy i SMS, oraz podnoszący się poziom penetracji telefonii komórkowej. Firmom coraz trudniej zdobyć nowego klienta.
Miliardy klientówPod koniec 2004 r. sieci komórkowe na całym świecie miały ok. 1,6 mld klientów. Pod koniec tego roku liczba ta wzrośnie zapewne do prawie 2 mld, a w 2007 r. przekroczy 2,7 mld. Już 40 proc. użytkowników komórek mieszka w Indiach, Chinach i krajach Azji Południowo-Wschodniej. Za pięć lat będzie tam...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta