Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cadbury Schweppes bez napojów

22 listopada 2005 | Ekonomia | PR NA NR

PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Cadbury Schweppes bez napojów

Brytyjska Cadbury Schweppes sprzedała konsorcjum funduszy inwestycyjnych Blackstone i Lion Capital za 1,27 mld funtów (1,85 mld euro) europejski dział napojów (marki Schweppes, Orangine, Oasis, TriNa, La Casera, Apollinaris, Pampryl, Gini, Vida). Cena jest wyższa od spodziewanej (1,1 - 1,2 mld funtów).

AFP, Reuters, p.r.
Brak okładki

Wydanie: 3693

Spis treści
Zamów abonament